۵ روش برای افزایش میزان مخاطبین وب سایت

۵ روش برای افزایش میزان مخاطبین وب سایت
  • طراحی سایت اصفهان سایت-سئوی سایت در اصفهان-خدمات سئو در اصفهان
  • 1400/04/24

۵ روش برای افزایش میزان مخاطبین وب سایت

۵ روش برای افزایش میزان مخاطبین وب سایت

طراحی سایت,افزایش میزان مخاطبین. آیا امکان دارد تا یک شبه میزان مخاطبین وب سایت خود را افزایش دهید؟ شاید فکر کنید که امکان ناپذیر است و این جمله بسیار مسخره می باشد. شاید به این دلیل این حرف را می زنید که تا به حال در جایی توصیه های من را نشنیده اید، اما اشتباه نکنید، این توصیه هایی که به شما ارائه می دارم عملی می شوند و می توانید در بازاریابی و وب سایت خود به کار بگیرید.

 استراتژی نشان دادن میزان باقی مانده از محصولات

خواستن مواردی که کمیاب است و یا موجود نیست، خواسته همه انسان ها می باشد. هر کسی، از جمله شما و من به این ترتیب فکر می کند. به این دلیل است که نشان دادن میزان باقی مانده از محصولات در وب سایت می تواند بسیار روی مخاطبین سایت تاثیر بگذارد.

زمانی کابران وب سایت دریابند که در وب سایت شما برخی از محصولات به تعدادی کمی وجود دارند، بیشتر تصمیم به خرید می گیرند و انگیزه بیشتری را به دست می آورند.به این دلیل است که شما باید این استراتژی را در طراحی سایت خود اعمال کنید. زمانی که از محصولات وب سایت شما تنها تعداد محدودی مانده است،

باید آن میزان را در وب سایت قرار داده و باید این حس موقعیت اضطراری را به مخاطبین خود القا کنید. اساسا شما به این ترتیب به مخاطبین و بازدیدکنندگان، دلیلی برای خرید کردن از وب سایت می دهید.شما می توانید این داده را در وب سایت خود در کنار قیمت محصول مورد نظر قرار دهید تا تاثیر بیشتری بر مخاطبین سایت خود بگذارید.

خیلی از افراد از جمله ما دوست نداریم تا موقعیت و فرصت های خوب را از دست بدهیم، از این رو در مواقع اضطراری به این شکل، بیشتر تمایل داریم تا از وب سایت خرید کنیم.

 عمل متقابل در فروش آنلاین وب سایت ها

 ۱۲ سال پیش مطالعاتی انجام شد تا مشخص شود که چه عواملی باعث می شود تا مشتریان هتل و رستوران به خدمتگزاران انعام بهتری ارائه دهند؟ برای این که نتایج این مطالعه را خلاصه کنیم باید بگوییم که محققان دریافتند که، زمانی که یک مشتری از ارائه سرویس هر چند کوچکی لذت ببرد، میزان ارائه انعام به خدمتگزاران هتل و یا رستوران تا ۱۸ درصد افزایش می یابد.

سوال هایی که از شرکت طراحی سایت باید بپرسید؟

 این چیزی است که ما آن را در بازاریابی آنلاینعمل متقابل” می نامیم. زمانی که افرادی شما را دوست داشته باشند، تمایل دارند تا در ازای کاری که شما برای شان انجام می هید، برای شما نیز کاری انجام دهند.شما می توانید از این تمایل و احساس به نفع تجارت خود استفاده کنید، اما نباید انتظار داشته باشید تا مشتریان و مخاطبین وب سایت تان نیز برای شما کاری انجام دهند؛ آن ها این کار را در آینده حتما به روش های مختلفی انجام خواهند داد.

خدمات طراحی سایت چیست؟

 طراحی سایت,باید به مشتریان وب سایت خود انعام، آموزش، تخفیف، نمونه، امکان استفاده آزمایشی و یا مواردی از قبیل ارائه دهید. تنها اطمینان حاصل کنید که موارد ارزشمندی را به آن ها ارائه می دهید. اگر شما این کار را به درستی انجام دهید، بازدیدکنندگان بیشتر تمایل دارند تا از وب سایت شما خرید کنند.

قیمت محصولات و سرویس های وب سایت خود را به صورت رقابتی قرار دهید.

قیمت های کم و پایین، نظر مخاطبین وب سایت را به خود جلب می کند.طراحی سایت,این متد به سادگی بیان می کند که افراد تمایل دارند تا قیمت های گران را رد کرده و به بیشتر به دنبال قیمت های ارزان تری می باشند. فرض کنید که شما وسایل جشن تولد را در ازای ۵۰۰۰ دلار به مشتریان سایت خود ارائه می دهید.

تفاوت طراحی سایت فروشگاهی و شرکتی چیست؟

 این قیمت قطعا معقول نیست، اما زمانی که موارد دیگری را در کنار این وسایل جشن تولد قرار داده و قیمت کلی را کاهش دهید، بازدیدکنندگان بیشتر تمایل دارند تا از شما خرید کنند.

با طراحی سایت با وردپرس و مزایای آن آشنا شوید.

ارائه راه حل هایی برای فروش بیشتر محصولات و سرویس های وب سایت

این قاعده بسیار ساده است: می توانید در یک کادر خاکستری به مشتریان سایت خود راه حل هایی را ارائه دهید.طراحی سایت,برای مثال، یک وب سایت فیتنس، تستی را مهیا کرده است تا به دلیل افسردگی مشتریان و بازدیدکنندگان وب سایت خود پی ببرد. در این تست از اطلاعات خانوادگی تا عادت های غذایی و عادت های ورزشی، سوالاتی پرسیده می شود.

با مشاغل مرتبط با طراحی سایت آشنا شوید.

اگر در بازدیدکننده علایم افسردگی مشاهده شد، توصیه هایی به آن ها می شود تا با خرید محصول و یا سرویس های این سایت، از افسردگی رها شوند.این روش می تواند در فروش آنلاین بسیار موثر باشد، زیرا باعث می شود تا با مشتریان و مخاطبین وب سایت، ارتباط مستقیم برقرار شود. البته، شما نمی توانید تمام افراد را متقاعد کنید، اما ارائه راه حل ها، استراتژی است که می تواند میزان مخاطبین سایت را افزایش دهد.طراحی سایت،

با طراحی سایت با استفاده از فونت های دست نویس آشنا شوید.

متکی بودن به اطلاعات اولیه 

طراحی سایت,مردم بیشتر تمایل دارند تا بدون هیچ منطقی، اولین اطلاعاتی را که به دست می آوردند را در ذهن خود ثبت کنند و از آن پس، با هر اطلاعاتی جدیدی که مواجه شوند، به مقایسه آن با داده اولیه می پردازند. این امر در علم روانشناسی فوکالیسم خوانده می شود.

سئو چیست؟

 علم روز این موضوع را این گونه توضیح می دهد: ” فوکالیسم عبارتی است که در علم روانشناسی برای توضیح دادن تمایل انسان ها به باور کردن و تکیه کردن اطلاعاتی که اولین بار بر اساس آن تصمیم گیری کردند، به کار می رود.”

در طراحی سایت چگونه امنیت سایت تامین میشود.

 در این جا مثالی از وب سایت PRICE CUT وجود دارد. بر اساس مبحث فوکالیسم، زمانی که کاربر با وب سایتی رو به رو شود که تخفیفاتی ارائه می دهد و قیمت محصولات آن کم می باشد، به مقایسه آن ها با خرید هایی می پردازد که در گذشته انجام داده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.


طراحی سایت اصفهان

برنامه نویسی،طراحی سایت،طراحی وب سایـت،طراحی سایت فروشگاهی،طراحی سایت شرکتی،طراحی سایت دولتی،طراحی سایت سازمان ها،طراحی سایت خبری،طراحی سایت خصوصی،طراحی سایت نظامی،طراحی سایت ورزشی،طراحی سایت آموزشگاهی،طراحی سایت آموزش آنلاین،طراحی سایت فروش آنلاین،طراحی سایت b2b،سئو،پروژه سئو،انجام پروژه سئو،بهینه سازی وب سایت،افزایش رتبه گوگل،سئو داخلی،سئو خارجی،سئو در اصفهان،سئو تخصصی،سئو اینستاگرام،طراحی اپلیکیشن،ساخت نرم افزار موبایل،برنامه نویسی اندروید(android)،برنامه نویسی آیفون(ios)،دیجیتال مارکتینگ،ساخت نرم افزار حسابداری،ساخت نرم افزار های کامپیوتر،انجام پروژه های شبکه های اجتماعی،افزایش فالور اینستاگرام،ادمین اینستاگرام

طراحی وب سایت ارزان در ایران

طراحی سایت در اصفهان

طراحی سایت در تهران

  • بازدید: 457
  • پیام: 0

نظر دهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد *

1