انی دسک(AnyDesk) و ویژگی های آن

انی دسک(AnyDesk) و ویژگی های آن
  • طراحی سایت اصفهان سایت-سئوی سایت در اصفهان-خدمات سئو در اصفهان
  • 1401/07/24

انی دسک(AnyDesk) و ویژگی های آن

AnyDesk یک اپلیکیشن ریموت دسکتاپ برای سیستم‌های ویندوز، مک، لینوکس و موبایل است و برای کار با آن نیاز به ایجاد حساب کاربری ندارید. این اپلیکیشن ادعا می‌کند که یک اتصال امن ایجاد می‌کند و یک کدک اختصاصی ابداع کرده است که انتقال بی‌وقفه اطلاعات را تضمین می‌کند.

انی‌دسک به عنوان یک جایگزین برای نرم‌افزارهای TeamViewer ،Chrome Remote Desktop و Microsoft Remote Desktop امکان ایجاد نشست‌های دوطرفه را روی سیستم‌های عامل مختلف فراهم می‌سازد و با استفاده از آن می‌توانید صرف‌نظر از سیستم‌های عامل مبدأ و مقصد یک اتصال بین آن‌ها برقرار کنید.

انی دسک(AnyDesk)

anydesk چه برنامه ای است ؟ تفاوتی ندارد که یک کاربر عادی هستید یا یک متخصص، یا از چه سیستم‌عاملی استفاده می‌کنید؛ در هرصورت، anydesk نرم افزار مفیدی است که در تمامی سیستم‌عامل‌ها قابل استفاده است. anydesk تحت وب به شما امکان می‌دهد تا از هر موقعیت جغرافیایی به هر پلتفرمی که در نظر دارید، بدون کوچک‌ترین مشکلی، متصل شوید.

مطمئنا متوجه شدید که انی دسک نرم افزار و برنامه دسترسی از راه دوری است که به کاربران خود، امکان می‌دهد از راه دور و با دستگاه‌های گوناگون، به سیستم‌های مختلف متصل شوند.انی دسک (AnyDesk) یکی از چندین نرم افزار کنترل از راه دور دسکتاپ یا Remote Desktop است که امکان دسترسی و کنترل از یک کامپیوتر به یک کامپیوتر دیگر را می دهد.

این نرم افزار برای دسترسی از راه دور به سیستم های مختلف توسط کاربران خانگی، شرکت ها و سازمان ها به کار برده می شود و مشکل فاصله و دوری از سیستم مقصد را از طریق بستر اینترنت حل کرده است.تصور کنید دو سیستم A و B وجود دارند که فاصله دوری از هم دارند و شما می خواهید یک سری تنظیمات را روی سیستم B انجام دهید یا برنامه ای روی آن نصب کنید.

برای این کار می توانید نرم افزار AnyDesk را روی هر دو سیستم نصب کنید و با اتصال از طریق اینترنت دسترسی کاملی برای اعمال تنظیمات دلخواه و انتقال فایل از سیستم A به سیستم B خواهید داشت و دیگر نیازی نیست برای رفع مشکل تان حتما به صورت حضوری این کارها را روی سیستم B انجام دهید.

AnyDesk چه ابزارهایی ارائه می‌کند؟

اصلی‌ترین کارکرد انی‌دسک نیز همانند دیگر اپلیکیشن‌های دسترسی ریموت، اشتراک تمام صفحه نمایش است. در طی یک نشست، میهمان می‌تواند کیبورد، ماوس و صفحه لمسی (در صورت پشتیبانی) را کنترل کند، یا دستورهایی مانند Ctrl+Alt+Del را به رایانه دیگر ارسال کرده و یا اقدام به فعال‌سازی وی‌پی‌ان و اشتراک فایل در دو جهت کند.

همچنین امکان فرستادن سند‌ها به طور مستقیم به یک پرینتر متصل به رایانه ریموت و یا رسم شکل روی صفحه جهت جلب توجه کاربر ریموت وجود دارد.در زمان استفاده از نرم‌افزار AnyDesk دو طرف می‌توانند از طریق قابلیت چت یکپارچه با هم گفتگو کنند و فایل‌های اشتراک‌گذاری شده را به صورت یک سابقه منسجم مشاهده نمایند.

امکان ذخیره نشست برای تماشای بعدی نیز وجود دارد. این اپلیکیشن یک قابلیت «کشف» نیز ارائه کرده است که همه دستگاه‌های روی شبکه را روی صفحه قرار می‌دهد تا امکان اتصال به دستگاه یک فرد یا شرکت آسان‌تر باشد. پیش از آغاز یک اتصال، می‌توانید ببینید که میهمان در طی نشست کدام دسترسی‌ها را خواهد داشت.

ویژگی های نرم افزار انی دسک

نرم افزاری را انتخاب کنید که بهره‌وری و خلاقیت کاربران خود را در هر کجای دنیا افزایش می‌دهد. برنامه انی دسک مصداق بارز جمله قبل است!بهترین قسمت ماجرا این است که نصب نرم افزار Anydesk می‌تواند چندین دستگاه یا پلتفرم مختلف را به‌صورت همزمان پشتیبانی کند. بالاتر هم به این موضوع اشاره کردیم؛ می‌توان از راه دور به دسکتاپ و موبایل‌های دارای سیستم‌عامل‌های مختلف مثل ویندوز، iOS، اندروید و لینوکس دسترسی داشت.

موارد زیر جزو کاربردهای انی دسک هستند:

دسترسی و کنترل

نصب انی دسک به کاربران این امکان را می‌دهد که دسکتاپ خود را با روشی ایمن و سریع اشتراک‌گذاری کنند.

  • اشتراک‌گذاری دسکتاپ: قابلیت دیدن صفحه دستگاه فردی دیگر یا اشتراک‌گذاری مانیتور خود با دیگران را دارد.
  • دسترسی دوطرفه: امکان کنترل کردن کیبورد و موس فردی دیگر از راه دور (درصورت اجازه دادن طرف مقابل) وجود دارد.
  • مدیریت فایل: مدیریت‌کردن اطلاعات و فایل‌ها در یک جلسه دور‌کاری امکان‌پذیر است.
  • قابلیت WLAN : WOL یا همان Wake On LAN، قابلیت روشن‌کردن دستگاه‌های متصل به همدیگر را از راه دور است.
  • دسترسی بدون تأیید کاربر: اگر برای ورود رمز عبور تعیین کنید، نیازی نیست برای هربار متصل شدن اجازه طرف دیگر را داشته باشید.
  • پرینت کردن از راه دور: با این قابلیت، هر لحظه که اقدام کنید، اسناد و مدارک خود را چاپ‌شده در دست خواهید داشت.این قابلیت‌های انی دسک، فریلنسری را آسان‌تر کرده‌اند! فرض کنید موقع نصب نرم‌افزاری با مشکل مواجه می‌شوید. تا قبل از انی دسک، مجبور بودید یا از طریق تلفن مشکل خود را حل کنید که معمولاً چیزی جز سردرگمی بیشتر عایدتان نمی‌شد یا باید از کسی می‌خواستید به خانه یا محل کار شما بیاید و این کار را انجام دهد.

به‌هرحال، چه شما دستگاه خود را می‌بردید و چه یک متخصص نزد شما می‌آمد، متحمل هزینه‌های اضافی می‌شدید، اما با نصب انی دسک، این‌جور مشکلات با امکان دسترسی دادن به اپراتور، خیلی سریع حل می‌شوند.

مدیریت و سفارشی سازی

انی دسک بسیار انعطاف پذیر است! می‌توانید با توجه به نیازهای‌تان، نرم‌افزار را کاملاً شخصی‌سازی کنید! وقتی پروژه‌های زیادی در دست داشته باشید، این قابلیت ارزش چندبرابری پیدا می‌کند.می‌توانید همکاران یا دستگاه‌هایی که می‌خواهید به آن دسترسی داشته باشید را دسته‌بندی کنید و به‌وقت نیاز در سریع‌ترین حالت به آن‌ها دسترسی داشته باشید. چه کسی نمی‌داند که این قابلیت در زمانی که عجله دارید و باید چندین کار را هم‌زمان انجام دهید چه‌قدر کمک‌کننده است؟

امنیت و حریم خصوصی

حفظ امنیت اطلاعات اولویت ما در کار با هر نرم افزاری است. نرم افزار انی دسک اشتراک‌گذاری، کنترل از راه دور و انتقالی ایمن را بین دستگاه‌های مختلف امکان‌پذیر می‌کند . بنابراین، خیال‌تان از حفظ ایمنی در انی دسک راحت باشد:

  • محدودکردن مدیریت: می‌توان امکان دسترسی به دستگاه را محدود کرد. مثلاً دسترسی به موس وجود داشته باشد، اما به کیبورد نه!
  • اطلاع دادن اتصال جدید: با این قابلیت، توسط آلارم می‌فهمید که چه دستگاهی در چه زمانی به دستگاه‌تان متصل شده است.
  • درست‌کردن لیست سفید: در این حالتف فقط تعداد مشخصی از دستگاه‌ها امکان دسترسی به دستگاه شما را دارند.
  • فعال‌کردن حریم خصوصی: صفحه‌نمایش دستگاه در زمان فعالیت سیاه شده و ایمنی داده‌ها از راه دور حفظ می‌شوند.
    کنترل از راه دور خیلی از کاربران را برای حفظ حریم شخصی و ایمنی اطلاعات خود نگران می‌کند، اما برنامه انی دسک فکر همه‌جا را کرده است.

همکاری و مشارکت

در حال حاضر، با وجود Anydesk، کار تیمی آسان‌تر و سریع‌تر از همیشه است. بهترین ویژگی‌های این نرم افزار را برای بهبود کار‌های تیمی خود کشف و استفاده کنید. سه قابلیت زیر، این برنامه را برای همکاری مناسب کرده است:

  • گفت‌وگو از طریق نوشتن: این قابلیت همه آن چیز‌هایی که برای یک همکاری موفق از یک ابزار انتظار دارید را به شما می‌دهد.
  • تصویر کشیدن در وایت برد: وقتی زبان نوشتار گویای منظور شما نباشد، تصویر ذهنی خود را از این طریق به همکار خود انتقال دهید.
  • دعوت کردن سریع به جلسه: با انی دسک، ارسال دعوت‌نامه برای جلسه آسان و سریع انجام می‌شود.
    همکاری و مشارکت از یک پروژه موفق جدا نیست! باتوجه‌به علاقه روزافزون به دورکاری، نرم افزار‌هایی برای مدیریت پروژه و افزایش تعامل بین کارمندان استفاده می‌شوند. دانلود برنامه Anydesk نیز به سازمان یا کسب‌وکار شما این امکان را می‌دهد تا از پتانسیل کارمندان خود بهتر استفاده کنید.

کاربرد برنامه انی دسک

از جمله کاربر د برنامه anydesk می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

فریلنسرها افرادی هستند که با کمک اینترنت و برنامه‌هایی نظیر انی دسک می‌توانند فایل‌هایی که آماده کرده‌اند را در اختیار کارفرما یا همکاران خود قرار دهند.زمانی که سیستم یکی از همکاران یا دوستان شما با مشکل برخورد کرده و امکان خروج از منزل برای وی فراهم نیست.

در این شرایط می‌توان با کمک انی دسک به سیستم فرد متصل شد و مشکل را بررسی و حل کرد.در زمان دورکاری می توان با استفاده از انی دسک به سیستم خود در شرکت و محل کار خود وصل شوید و روی سیستم شرکت کار خود را به صورت ریموت انجام دهید.

چرا انی دسک قطع می شود ؟

حال که دریافتید اپ anydesk چیست وقت آن است که بدانید چرا انی دسک هی قطع میشه ؟ یکی از سوالاتی که کاربران با آن مواجه می‌شوند، این است که چرا anydesk قطع میشه و کار نمی‌کنه؟ برای این خطای انی دسک دلایل زیادی وجود دارد که یکی از رایج‌ترین آن‌ها، قطع و وصلی زیاد شبکه اینترنت است.

همانطور که درباره anydesk شرح دادیم، این برنامه تحت وب است و بدون اینترنت، نمی‌توان از آن استفاده کرد. با استفاده از روش‌هایی که در ادامه توضیح می‌دهیم، می‌توانید مشکل anydesk عدم اتصال را برطرف کنید:

  • بازکردن برنامه انی دسک
  • ورود به قسمت setting
  • انتخاب گزینه Connection و کلیک برروی allow direct
  • برداشتن تیک allow direct از روی پرت ۷۰۷۰. به خاطر داشته باشید که مشکل قطعی این برنامه زمانی به وجود می‌آید که از شبکه local استفاده کنید.
  • اگر همچنان با خطای انی دسک مواجه بودید و مراحل بالا کارساز نبودند، این برنامه را پاک کرده و مجددا نصب کنید.
    در نهایت نیز مراحل گفته شده را دوباره انجام دهید.

امیدواریم که به پاسخ سوال خود مبنی براینکه چرا انی دسک وصل نمیشه دست یافته باشید.

چگونه انی دسک را حذف کنیم ؟

بهترین راه برای حذف انی دسک چیست ؟ ممکن است به دلایل مختلفی تمایل داشته باشید که نرم افزار انی دسک را غیرفعال کرده و حذف کنید. در ادامه به شما توضیح مي‌دهیم که چگونه برنامه anydesk را غیرفعال کنیم ؛ با ما همراه باشید.

  • به منوی استارت سیستم خود رفته و anydesk را در لیست برنامه‌ها پیدا کنید.
  • برروی این برنامه کلیک کرده و گزینه Uninstall را انتخاب کنید.
  • در پنجره‌ باز شده، گزینه Delete را انتخاب کنید.

چگونه انی دسک را غیر فعال کنیم ؛ روش دوم

  • رفتن به منوی استارت و بازکردن برنامه کنترل پنل
  • انتخاب تب programs
  • انتخاب گزینه Programs and Features
  • انتخاب برنامه انی دسک
  • انتخاب گزینه Delete در پنجره بازشده

و در آخر...

نرم افزار انی دسک (AnyDesk) یکی از سبک ترین و روان ترین نرم افزار های کنترل از راه دور است که به لطف رابط کاربری ساده و روان خود توانسته کاربران بسیار زیادی را به سمت خود جذب کند و رقیبی شایسته برای نرم افزار TeamViewer باشد. البته این برنامه کاملاً بدون مشکل نیست و در برخی مواقع شاهد مشکلاتی مانند عدم اتصال با سرور هستیم که امیدواریم در آپدیت های بعدی این مشکل نیز به طور کامل حل شود.

احساس نیاز بشر همیشه به کمک او آمده و منجر به خلق دستاورد‌های عظیمی شده است. برنامه انی دسک نیز به دلیل احساس نیاز به امکان دسترسی به اطلاعات سیستم‌های مختلف از راه دور به وجود آمده است.یک فروشنده نرم‌افزار برای پشتیبانی بهتر کاربران خود از این برنامه استفاده می‌کند

و یک مدیر سازمان برای پیشبرد اهداف سازمان، مدیریت بهتر پروژه و تعامل بیشتر با کارکنان از آن استفاده می‌کند. این برنامه نقطه عطفی برای فریلنسر‌ها شده است تا با خیال راحت در هر کجایی که بخواهند با کارفرما تبادل اطلاعات انجام دهند.

انی دسک(AnyDesk)


برای مشاهده مقالات بیشتر در مورد سئو سایت و طراحی سایت به صفحه مقالات مراجعه نمایید.

  • بازدید: 215
  • پیام: 0

نظر دهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد *

4