در انتخاب شرکت طراحی سایت به چه نکاتی توجه کنیم؟

در انتخاب شرکت طراحی سایت به چه نکاتی توجه کنیم؟
  • طراحی سایت اصفهان سایت-سئوی سایت در اصفهان-خدمات سئو در اصفهان
  • 1401/12/15

در انتخاب شرکت طراحی سایت به چه نکاتی توجه کنیم؟

 با توجه به شرایط فعلی رسانه های اجتماعی مثل اینستاگرام و واتساپ و همچنین مسئله فیلترینگ این رسانه ها ، تقاضای روزافزون برای خدمات و راهکارهای دیجیتال، شامل طراحی سایت به شدت افزایش یافته است .  با این وجود  جای تعجب نیست که بسیاری از کسب و کارها به فکر سرمایه گذاری در این حوزه افتاده اند و تعداد شرکت های طراحی سایت افزایش چشمگیری یافته است. افزایش تعداد شرکت هایی که به ارائه خدمات طراحی سایت می پردازند به خودی خود چیز بدی نیست اما مشکلی که بوجود می آید این است با این همه شرکت فعال در حوزه طراحی وب از کجا بفهمیم که چطور باید شرکت مناسب را انتخاب کنیم؟ در ادامه با ما همراه باشید تا ویژگیهای لازم برای انتخاب یک شرکت بعنوان شرکت طراحی سایت با تجربه  را به شما معرفی کنیم . 

اهمیت طراحی سایت

نمی توان اهمیت سرمایه گذاری در فناوری را نادیده گرفت. این امر به ویژه در مورد کسب و کارهای کوچکی که در صدد یافتن جایگاهی برای خود هستند، صدق می کند ـ نکته بسیار مهم آن است که کسب و کارتان بتواند از ابزارهای نوین دیجیتال به بهترین شکل استفاده نماید. برای آن که سردرگم نشوید و در مسیر درستی قرار گیرید، در این مقاله کوتاه به چند نکته در مورد نحوه انتخاب یک شرکت طراحی سایت مناسب اشاره خواهیم کرد که می توانید با توجه به نیازها و ملزومات کسب و کار خود از این نکات استفاده کنید.

1- اهداف کسب و کارتان را مشخص کرده و مخاطبین هدف خود را بشناسید

پیش از آن که شرکت طراحی سایت را انتخاب کنید، باید در وهله اول مشخص کنید که چرا و بر مبنای چه نیازهایی ناچارید که در فضای آنلاین حضور داشته باشید و این امر چه ارتباطی با اهداف کسب و کارتان دارد.

همچنین باید به دقت مخاطبین هدف خود را مشخص کنید، مخاطبانتان چه کسانی هستند، کجا هستند، چه می خواهند، به چه چیزی نیاز دارند، و در چه جاهای دیگری به دنبال رفع این نیازها می گردند؟ با مشخص کردن این موارد دیدگاه روشن تری در مورد نیازهای وبسایت خود به دست خواهید آورد و بدین ترتیب متوجه خواهید شد که کدام یک از انواع طراحی وبسایت ، نیازهای کسب و کارتان را بهتر پوشش خواهند داد.

اگر در شناسایی اهداف و مخاطبان خود مشکل دارید، باید چند سوال از خود بپرسید. چرا به حضور در فضای دیجیتال نیاز دارید؟ اهداف کسب و کارتان چیست؟ مخاطب هدفتان کیست؟ با چه راهکار دیجیتالی می توانید پاسخگوی آنها باشید؟

2- با برنامه ریزی آغاز کنید

اگر میخواهید با یک شرکت طراحی و توسعه وب قرارداد ببندید تا یک وبسایت یا یک اپلیکیشن برایتان بسازند، حتماً باید پیش از آغاز پروژه برنامه دقیق و جامعی داشته باشید. خواسته های خود از محیط دیجیتالی تان را شفاف سازی کنید. تمام چیزهایی را که می خواهید به دست آورید مشخص کنید، هدف اصلی را در نظر گرفته و پله پله به عقب بازگردید

اولویت ها و الزامات را مشخص کرده و همین روند را ادامه دهید. با این کار دیدگاه بهتری در مورد قابلیت های پلتفرم طراحی سایت، ویژگی هایی که برای آن در نظر دارید، و عملکردهای آن (مثلاً اشتراک گذاری یک آیتم از سایت با دیگران، نحوه لینک پلتفرم با اکانت های شبکه های اجتماعی، فرم های اشتراک و نحوه معرفی خدمات یا محصولات و . . .) به دست خواهید آورد.

با چنین برنامه ریزی دقیقی در زمان و هزینه های خود نیز صرفه جویی خواهید کرد چرا که ملزومات و امکاناتی که لازم دارید برای شرکتی که برای طراحی سایت خود انتخاب کرده اید شفاف سازی شده و طراح سایت شما می تواند با شناخت کامل از نیازهای شما مسیر طراحی و توسعه را به نحو احسن پیش ببرد. هر چه اطلاعات بیشتری در اختیار شرکت طراح قرار دهید، این شرکت با سهولت بیشتری قادر به طراحی و توسعه یک وب سایت کارآمد خواهد بود.

البته بسیاری از شرکت های طراحی سایت در فرآیند برنامه ریزی نیز به شما کمک می کنند اما اگر برنامه ریزی های خود را از قبل انجام داده باشید یا فهرستی از اهداف و مقاصدتان را از قبل آماده کرده باشید تا در اختیار مؤسسه قرار دهید، کارتان بهتر پیش خواهد رفت و در هزینه هایتان صرفه جویی خواهد شد. این موضوع بیشتر در مورد پروژه های نسبتا پیچیده اهمیت پیدا میکند زیرا هیچ کس به اندازه شما از زیر و بم کسب و کارتان اطلاع ندارد.

فراموش نکنید که از کارکنان خود نیز در این فرآیند کمک بگیرید تا آنها نیز در جریان تغییرات قرار گیرند (این امر به خصوص برای کارکنانی که با مشتری یا کارفرما برخورد دارند بسیار مهم است). همچنین کارکنان می توانند یک جریان هم افزایی ایجاد کرده و با ارائه ایده هایی که به ذهن خودتان خطور نکرده بودند، به شما در این مسیر کمک کنند.

بیشتر بدانید :

معرفی بهترین روش‌ های افزایش بازدید سایت

آشنایی با طراحی سایت asp.net

طراحی سایت و انواع آن

3- پلتفرم درستی بیابید

در اینجا باید تصمیم بگیرید که از چه پلتفرمی استفاده خواهید کرد. برای این کار دو گزینه عمده در پیش دارید:

1- طراحی وب سایت به صورت اختصاصی و شخصی سازی شده

2-    استفاده از سیستم های مدیریت محتوا (CMS) مانند وردپرس و جوملا و ...

اگر به دنبال یک راهکار کاملاً سفارشی هستید که تمام نیازهایتان را برآورده سازد، گزینه طراحی سایت اختصاصی برایتان عالی خواهد بود.در صورتی که یک شرکت حرفه ای طراحی سایت را انتخاب کنید میتوانید علاوه بر طراحی، کارهای توسعه ای را نیز به آنها بسپارید. با این کار نیازی به همکاری با چند مؤسسه نخواهید داشت و لذا در زمان و هزینه های خود صرفه جویی خواهید کرد و البته از وارد آمدن استرس بیش از حد به خود جلوگیری خواهید نمود.

پس از آن که چند شرکت طراحی سایت کاندید را برگزیدید که مایل به همکاری با آنها هستید، باید سراغ گام بعدی بروید: با کدام یک از آنها کار کنید؟ از هر مؤسسه پروپوزال کاری طلب کنید و سوالات خود را از آنها بپرسید ـ در مورد اهمیت این کار هر چه بگوییم کم گفته ایم! از آنها در مورد نوع فناوری هایی که مورد استفاده قرار می دهند، فرآیندهای طراحی شان، و سوابق کاری شان در همکاری با کسب و کارهای مختلف سوال بپرسید.

در اینجا نیز سوال کردن از شرکت طراح خیلی مهم است و باید آن را جدی بگیرید.

4- این سوالات را مد نظر قرار دهید

یک شرکت طراحی سایت حرفه ای و با تجربه در پاسخ به سوالات شما یا رفع دغدغه هایتان هیچ مشکلی نخواهد داشت. در اینجا به چند سوال اشاره خواهیم کرد که باید از شرکت های طراحی وب سایتی که کاندید کرده اید بپرسید تا اطمینان حاصل کنید که خدمات آنها تمام نیازهای شما را پوشش خواهند داد.

در هنگام مقایسه پروپوزال های شرکت های مختلف به موارد زیر دقت کنید:

  • چه خدماتی ارائه می دهند؟
  • هزینه و تعرفه طراحی وب سایت در این شرکت به چه ترتیبی است؟(به شرکت های خیلی ارزان و خیلی گران چندان اعتماد نکنید)
  • از چه پلتفورمی برای طراحی وب سایت استفاده میکنند ؟
  • از چه تکنولوژی هایی برای طراحی و توسعه سایت برخوردار هستند ؟
  • آیا غیر از طراحی، تسلط کافی به سئو و کسب رتبه در جستجوی گوگل هم دارند ؟
  • چقدر طراحی سایت شما زمان میبرد ؟

در مورد تجربه و حرفه ای بودن سرپرستان تیم طراحی وب سایت شرکت ها اطمینان حاصل کنید. این امر به ویژه در صورت دورکاری به شدت حائز اهمیت خواهد بود چرا که در هنگام دورکاری باید قادر به برقراری ارتباطات مؤثر و کارآمد با تیم مورد نظر باشید.

اما غیر از مسائل فنی سوالات دیگری هم هست که میتواند در انتخاب شرکت طراحی سایت مناسب به شما کمک کند :

  1. آیا شرکت طراح شما یک شرکت ثبت شده است ؟
  2. آیا این شرکت طراحی وب دارای کد اقتصادی و شناسه ملی معتبر می باشد ؟
  3. میزان رضایت مشتریان چقدر است ؟ (میتوانید به صورت تصادفی با چند مشتری شرکتی که قرار است انتخاب کنید تماس بگیرید و در مورد کیفیت خدمات پشتیبانی سوال کنید)
  4. میتوانید پیش قرارداد طراحی وب سایت را برایم ارسال کنید؟
  5. نمونه کارهایی بیشتری برای دیدن دارید ؟

این سوالات زمانی اهمیت پیدا می کند که به دنبال یک شرکت واقعی و با سابقه و معتبر در زمینه طراحی و توسعه باشید.بسیاری از مجموعه هایی که در حال فعالیت در این حوزه هستند از اعتبار و وجه قانونی کافی برخوردار نیستند و لازم است در این مورد دقت بیشتری به خرج دهید.

5- یافتن شرکت مناسب برای طراحی سایت: جمع بندی

همانطور که دیدید یافتن مؤسسه مناسب برای طراحی وب سایت کار چالش برانگیزی است و موارد زیادی را باید مد نظر قرار دهید. باید تحقیق کنید، پاسخ های شفافی برای تمام سوالات خود بیابید و یک مؤسسه قابل اعتماد بیابید که بتوانید همکاری سازنده ای با آن داشته باشید.

یک شرکت معتبر تجربه همکاری با کارفرمایان مختلف چه در صنعت مورد نظر شما و چه کسب و کارهای دیگر را باید داشته باشد. این شرکت باید برنامه دقیقی برای شما داشته باشد و مراحل طراحی سایت مشخصی را تعیین کرده و پله پله شما را به آن مراحل برسانند. و مهم تر از همه همیشه الهام بخش شما باشند و هرگز شما را محدود نکنند ـ این شرکت در حال طراحی وبسایت شما است و این وبسایت باید دقیقاً چیزی باشد که شما می خواهید و در قالب بودجه و زمان بندی شما طراحی و ساخته شود.

طراحی وب سایت اختصاصی یعنی شما محدودیتی در مورد امکانات وب سایت نداشته باشید و در ضمن امکان توسعه و انجام تغییرات یا افزودن قابلیت های جدید هم باید در وب سایت شما وجود داشته باشد. این مورد در سایت های قالب آماده ای مثل وردپرس به شکل مطلوبی وجود ندارد شما را با مشکل مواجه می کند زیرا اساسا این وب سایت ها قابلیت های کمی برای شخصی سازی امکانات و ویژگی ها دارند.

در پایان:

دف اصلی ما در این شرکت طراحی سایت اصفهان سایت ، ایجاد رونق و تحول در مسائل اقتصادی و کسب و کارمشتریان می باشد.در حقیقت با داشتن وب سایت کاربران و مشتریان متوجه می شوند که ما در کار خود چقدر پرتلاش و جدی هستیم و از این طریق می توانیم ارجحیت خود را نسبت به رقیبان تجاری به مشتریان نشان دهیم. ما در یک تیم متخصص ، تمام سعی و تلاش خود را می کنیم تا با ارائه مشاوره صادقانه و حرفه ای، تمامی ریزه کاریهای مهم و اصلی کسب و کار شما را به بهترین صورت ممکن به مشتریان نمایش دهیم و شما را در دارابودن یک تجارت اینترنتی پر رونق برای ورود به بازار بزرگ جهانی مساعدت نماییم.

مدت زمان فعالیت شرکت طراحی سایت اصفهان سایت

اصفهان سایت با کادری باسابقه ، کاردان و حرفه ای ، یکی از پیشگامان عرصه تبلیغات در کشور میباشد. سوابق شناسنامه دار 33 ساله تولید فیلم ازسال 65 ، سابقه 26 ساله تدوین کامپیوتری از سال 72 و سابقه 17 ساله طراحی وب سایت از81 در نقاط مختلف کشور از افتخارات ما میباشد . گروه تبلیغاتی پوشش با تکیه بردانش ، تعهد و پشتیبانی واقعی ، همواره موفق به ارائه بهترین خدمات ساخت تیزر تبلیغاتی، عکاسی صنعتی ، طراحی وب سایت ، سئو و طراحی کاتالوگ در اصفهان و دیگر نقاط کشور بوده است.

پشتیبانی سریع

ما در یک تیم متخصص ، تمام سعی و تلاش خود را می کنیم تا با ارائه مشاوره صادقانه و حرفه ای، تمامی ریزه کاریهای مهم و اصلی کسب و کار شما را به بهترین صورت ممکن به مشتریان نمایش دهیم و شما را در دارابودن یک تجارت اینترنتی پر رونق برای ورود به بازار بزرگ جهانی مساعدت نماییم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما کلیک نمائید .


شرکت طراحی سایت

شرکت طراحی سایت دراصفهان

سئوی سایت در اصفهان

بهترین شرکت طراحی سایت در اصفهان

  • بازدید: 557
  • پیام: 16

نظر دهید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد *

6